بعد حلق شعرها.. شاهد تعليق مفاجئ من والد أسما منير على ما فعلته ابنته

منذ سنة واحدة - بواسطة: عبدالله المصري

147 قراءة

بعد حلق شعرها.. شاهد تعليق مفاجئ من والد أسما منير على ما فعلته ابنته

فاجأ الفنان المصري شريف منير، الجمهور بعد تعليقه على إقدام ابنته “أسما”، على حلق شعرها كاملاً،وإثارة جدلا واسعا في الساعات الماضية.

وتساءل عبر حسابه على “إنستغرام”: “إيه الضجة والدوشة إللي عاملينها دي، كل ده علشان بنتي قصت شعرها قدام الكاميرا، إيه الغلط إللي عملته”، ووصف تصرفها بأنه عادي جدًا.

وخاطب الجمهور بقوله: “اوعوا تفتكروا إنه أنا ممكن آجي على بنتي علشان خاطر أكسب رضاكم، دي بنتي إللي مليش غيرها وإللي بحبها، وبالمناسبة اللوك عاجبني، وأنا مبسوط منها أوي”.

وأضاف: “قبل الإخوة السادة الملائكة الصالحين، إللي عمّالين يقلّوا أدبهم ويشتموا، ويقولوا بتاخذ تريند وأبوها معرفش يربيها، أنا بنتي متربية كويس جدًا، وبتتصرف باللي هيه حاسة بيه، المهم أنها مش بتؤذي أي أحد، وقبل ما تتكلموا بصّوا على أنفسكم، وأولادكم، وإخواتكم، قبل ما تنتقدوا وتغلطوا”.

وتابع: “ريّحوا أنفسكم، واهدوا شوية، إللي حصل من بنتي مش غلط، وهي حرة في نفسها، وبنتي عندها 36 سنة، وأُم، ومسؤولة عن نفسها، وأنا أب مسؤول إني أحميها، وهي حرة في تصرفاتها”.

وختم حديثه قائلاً: “أسما أنت شكلك زي القمر وكان حلو جدًا، وبرافو عليكِ أنك أخذت التريند، ما تسمعيش كلام حد، وما تهتميش بكلام حد، وأنا مش مهتم بالكلام إللي بيتقال عني أو عليها”.

اترك تعليقا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *